Abban ugye egyetértünk, hogy pénzügyei mindenkinek vannak? És az ideális az, ha ért is hozzá?
Az SZTE Prezilimpia 2023 prezentációs verseny a Gazdaságtudományi Kar és az SZTE Junior Akadémia együttműködésben a szegedi Ezabeszéd Toastmasters Retorika Klubbal és a Phillip Morris Magyarország közreműködésével kerül megrendezésre a tavaszi félévben.
Mit szólnál, ha Apád lenne a főnököd és Tesód a kollégád? Kíváncsi vagy arra, hogy milyen lehet családi vállalkozásban dolgozni? Talán te magad is a családi vállalkozásotokat erősíted?
„Német összeköt” – A munka világa, a mesterséges intelligencia és a német (szak)nyelv találkozása.
A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának és a Magyar Tudományos Akadémia Marketingtudományi Albizottságának közös szervezésében Szegeden került megrendezésre a 2023-as Nonbusiness Marketing Workshop.
A streamingszolgáltatók marketingje: a Netflix Magyarország Facebook- és Instagram posztjainak hatékonyság-vizsgálata a középiskolások és egyetemisták körében – ezzel a címmel adta le szakdolgozatát a piackutatóként dolgozó Vas Bianka és nyerte meg az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat 2022-es pályázatát alapszakos kategóriában.
Dr. Prónay Szabolcs kutatási területe többek között a fogyasztói magatartás (márkaválasztás, szimbolikus fogyasztás, márkalojalitás).