Karunkon kiemelt hangsúlyt fordítunk a gyakorlatorientált oktatásra, éppen ezért fontos számunkra, hogy a kurzusokon lehetőséget biztosítsunk a hallgatóknak, hogy egy vállalat működésébe is betekintést nyerjenek.
Marketing mesterszakos hallgatóink az Ügyfélkapcsolat menedzsment óra keretében ellátogattak az Antavo Loyalty Cloud szegedi irodájába, ahol Kecsmár Zsuzsa az Antavo társalapítója és stratégiai menedzsere fogadta őket.
A hallgatóknak először lehetőségük volt megnézni az irodát, majd érdekes prezentációt hallgathattak meg Kecsmár Zsuzsa előadásában. Zsuzsa nem csak a cégről és az általuk szolgáltatott hűségprogramról beszélt, de esettanulmányokon keresztül be is mutatta, hogyan is valósították meg ügyfeleik elképzeléseit, és milyen sok lehetőség van a hűségprogramok terén.vAz előadás végén pedig válaszolt a hallgatói kérdésekre.
A londoni székhelyű, de magyar gyökerekkel rendelkező Antavo Loyalty Cloud, a világ vezető hűségprogram-technológiai szolgáltatója. A mintegy tíz éve alapított cég olyan jelentős nemzetközi márkák hűségprogramját fejlesztette ki, mint a BMW, KFC, C&A, BrewDog vagy a Scandic Hotels.
Ezen kívül Kecsmár Zsuza idén elnyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját Dubajban, így ő az első magyar, aki ilyen elismerésben részesült.
Szeretnénk megköszönni Kecsmár Zsuzsának, hogy fogadta hallgatóinkat, és olyan élményt és tudást adott nekik, amit későbbi tanulmányaik során is tudnak majd használni.
Valamint köszönjük Dr. Révész Balázsnak, a kurzus oktatójának, hogy ilyen remek lehetőséget biztosított a mesterszakos hallgatók számára.