A reklámok hallatán mindenkinek elsősorban a TV reklámok, illetve az interneten futó bannerek jutnak eszébe.
Azonban nem szabad megfeledkeznünk azokról a tartalmakról sem, amelyek vizuális információt nem tartalmaznak, pusztán a „fülünkön keresztül” próbálnak vásárlásra ösztönözni.
A rádióreklámok szerepe továbbra is töretlen, az elmúlt időszak hallgatottsági adatai alapján elmondható, hogy heti szinten több, mint 7 millióan hallgatnak rádiót hazánkban a 15 évesnél idősebbek körében. Továbbá egyre inkább kezdenek felsorakozni a podcastek is a hangalapú marketingeszközök sorába – köszönhetően a változó tartalomfogyasztási szokásainknak.
Te is szoktál hallgatni podcasteket utazás, vasalás vagy kertészkedés közben? Akkor itt a helyed!
A szakmai rendezvényünk központi témája a marketing, azon belül is a hangalapú tartalmak készítésének kulisszatitkai és vállalati marketingkommunikációban való alkalmazási lehetőségei. Meghívott előadóink rövid áttekintést adnak ezen tartalmak készítésének lépéseibe és előnyeibe, majd pedig egy beszélgetés keretében a résztvevők is feltehetik kérdéseiket a témához kapcsolódóan.
Szakmai eseményünkre olyan meghívott vendégek fogadták el a felkérésünket, akik mondhatni egész életüket a hangalapú tartalmaknak szentelik:
Rácz József, podcaster (TechMánia), stúdióvezető (DoorCast közösségi podcast stúdió)
Szécsi Marci Reyez, rádiós műsorvezető és gyártásvezető (Rádió88), korábbi közgazdász hallgatónk
Tálas Péter Csongor, rádiós műsorvezető (Rádió88), podcaster (Őrültech)
Helyszín: SZTE Gazdaságtudományi Kar – Szeged, Kálvária sgt. 1.
Időpont: 2022. október 27. (csütörtök) 18 óra
A rendezvényen való részvétel ingyenes, azonban a helyszín befogadóképessége miatt előzetes regisztrációhoz kötött (max. 60 fő). Kérjük, hogy részvételi szándékodat az alábbi linken jelezd a szervezők számára!
A rendezvénnyel kapcsolatos további kérdés esetén a szervezők állnak rendelkezésre az alábbi elérhetőségeken:
Huszár Sándor, képzésfelelős (SZTE Gazdaságtudományi Kar)
huszar.sandor@eco.u-szeged.hu