Bezár

SZTE GTK Hírarchívum

EMAC nemzetközi konferencia

Az SZTE GTK oktatói és PhD hallgatói az EMAC nemzetközi konferencián

Az SZTE GTK oktatói és PhD hallgatói az EMAC nemzetközi konferencián

2022. június 01.
2 perc

2022. május 22-27 között rendezték meg Budapesten a Corvinus Egyetemen az 51. EMAC konferenciát (European Marketing Academy), amely a legjelentősebb európai marketing konferenciának tekinthető.

Az European Marketing Academy (EMAC) egy 1975-ben alapított szakmai társaság, amelynek célja, hogy közösséget biztosítson a marketingelméletben- és kutatásban érintett vagy az iránt érdeklődő személyek számára, valamint egy kommunikációs hálózatként szolgáljon az információterjesztés és a nemzetközi csere előmozdítása érdekében a marketing területén. Jelenleg az Akadémiának több mint 1000 tagja van több mint 57 különböző országból, mind az öt kontinensről.

A konferencián közel 800 fő jelent meg előadóként, résztvevőként vagy kiállítóként hazai és külföldi intézményekből egyaránt, így az esemény kiváló lehetőséget nyújtott a kapcsolatépítésre, új együttműködések és kutatási kooperációk megteremtésére. A jelenlévők egy hét alatt doktori kollokviumokon, szekcióelőadásokon és poszter-prezentációkon vehettek részt, ahol a marketing szakma legkülönbözőbb területeivel ismerkedhettek meg, érintve többek között a marketingkommunikációt és innovatív megoldásokat, a digitális marketinget, az innováció menedzsmentet, a társadalmi felelősségvállalást, a fogyasztói magatartás megközelítéseit, valamint a turizmusmarketinget.


Karunk oktatóinak és PhD hallgatóinak a Poszter szekcióban nyílt lehetőségük ismertetni kutatási eredményeiket és azokat megvitatni hazai és nemzetközi egyetemek oktatóival, kutatóival, továbbá kapcsolódási pontokat és lehetséges kutatási együttműködéseket kialakítani.


A bemutatott tanulmányok címe és szerzői:
Lipták Lilla – Dr. Prónay Szabolcs: Investigating the effect of external reference prices on consumer price evaluation and purchase decision: A multi-method approach
Gyulai Zsófia – Dr. Kéri Anita – Dr. Révész Balázs: Nudge mystery – Are consumers aware and consciously affected?
Bundság Éva Szabina – Huszár Sándor: Investigation of sense of community in case of Hungarian cyclists


5 2


 4


A tudományos programok mellett kötetlen szórakozási lehetőséget is biztosított a szervezőbizottság, mint például a Zwack múzeum látogatása vagy a városnéző gyalogtúra, továbbá a hét elején állófogadással, a konferencia utolsó napján pedig gála vacsorával várták a résztvevőket.


3 1

Aktuális események

Rendezvénynaptár *

    Kapcsolódó hírek