A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar International Week eseményének első napján bemutatták a kar kollégáinak közreműködésével fejlesztett oktatási célú játékot, az Entrepoly-t, mellyel a hallgatók vállalkozói készségeit lehet fejleszteni. Az online workshopon több mint 20 külföldi oktató próbálhatta ki az ISGEE Erasmus+ projekt keretében fejlesztett ingyenes online oktatói programot.
2018 őszén indult az ISGEE projekt, melynek konzorcium vezetője az SZTE Gazdaságtudományi Kara. A nemzetközi fejlesztő csapatban spanyol, német, cseh és román partnerek szerepelnek, de a konzorcium munkájában portugál, sőt mongol egyetemi partnerek is közreműködnek. Az együttműködés célja egy olyan oktatási célú játék kifejlesztése, melynek fókuszában a vállalkozói készségek fejlesztése áll. A játék hatékonyabb terjesztésének érdekében tanítási segédletet, sőt hasonló játékokat összegző és értékelő platformot is kialakítanak a nemzetközi partnerek. Az Entrepoly elnevezésű online játék jelentősége abban rejlik, hogy mindenki számára ingyenesen és korlátlanul hozzáférhető, ráadásul a tanárok igény szerint személyre, illetve az órájukra tudják szabni a kérdéseket, így az Entrepoly könnyedén implementálható akár a kurzusok játékos oktatása, akár a számonkérés során.
A 2018 óta futó projekt készen állt arra, hogy hozzáértő oktatóknak bemutatkozzon. Ez a minden évben a Gazdaságtudományi Karon megrendezett, idén online formában zajló, International Week első napján valósult meg, ahol közel 30 külföldi oktató ismerkedhetett meg az ISGEE eredményeivel.
A két órás workshop elején Dr. Prónay Szabolcs beszélt a vállalkozási kompetenciákról és azok fontosságáról, majd Dr. Kéri Anita mutatta be a gamifikációt, mint élvezetes eszközt a tanulás motiválására. Tették ezt interaktív és játékos módon. Ezután következett az ISGEE projekt bemutatása, majd a résztvevők le is tesztelhették a már elkészült játékot. A workshop végén lehetőség nyílt az ötletek és visszajelzések megosztására, megvitatására is. Eredményes és sikeres délutánt tudhatott magáénak az ISGEE csapata, hiszen az esemény résztvevői nem csak tanultak, hanem jól is szórakoztak, és hasznos ötletekkel támogatták a projektet.