A tavalyi év nagy sikere után a Paris-Saclay Egyetem újra megszervezi a marketing és a gyógyszerésztudomány közös, játékos projektjét.
2021. január 13. és 16 között újra nemzetközi csapatok versenyeznek a EUGLOH projektnek köszönhetően. Ezúttal egy képzeletbeli gyógyszercég marketing stratégiájának megalkotása a cél. Az online játék egy stratégiai szimuláció, amely a marketingre összpontosít. Segít a résztvevőknek abban, hogy megismerjék és irányítsák az egészségügyi termékek és gyógyszerek marketingjével kapcsolatos döntési folyamatot, a stratégia tervezésétől az értékesítésig.
Három nap alatt hét fordulón vesznek részt a diákcsapatok, és versenyeznek a győzelemért. A győzelem azé, akinek a részvényét a legmagasabb árfolyamon jegyzik.
Mivel a csapatok az öt egyetem tagjaiból állnak (Université Paris-Saclay, Ludwig-Maximilian University, Lund University, University of Porto, Szegedi Tudományegyetem), a hallgatók virtuális mobilitáson vesznek részt, és interkulturális tapasztalatokkal gazdagodhatnak.
A játékhoz való csatlakozásnak nem előfeltétele, hogy a résztvevő gyógyszerészeti vagy marketing ismeretekkel rendelkezzen.
A 2020-as játékról készült összefoglaló itt megtekinthető.
További információ és a regisztrációs felület itt érhető el.