A Magyar Államkincstár Csongrád Megyei Igazgatóság felvételt hirdet értékpapír-forgalmazási referens munkakör határozott idejű kormányzati szolgálati jogviszony keretében történő betöltésére
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság;
- büntetlen előélet;
- cselekvőképesség;
- a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 3. melléklet 145. pontja szerint, az „Értékpapír-forgalmazási feladatkörben”:
- értékpapír-forgalmazási referens esetében előírt: egyetemi szintű gazdasági agrármérnök vagy jogász szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; biztosításmatematikus, aktuárius szakképzettség; főiskolai szintű államigazgatási és szociális igazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és okleveles könyvvizsgáló, mérlegképes könyvelő, banki szakügyintéző, banki tanácsadó, szakképesített bankreferens, banki ügyintéző, banki, befektetési termékértékesítő, okleveles pénzügyi revizor, pénzügyi szakügyintéző, pénzügyi tanácsadó pénzügyi-számviteli szakellenőr, pénzügyi-számviteli ügyintéző, számviteli szakügyintéző szakképesítés; közigazgatás-szervező szakképzettség; nemzetközi közszolgálati menedzser szakképzettség.
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeret (Word, Excel, Internet alkalmazások).
Az ellátandó feladatok:
- állampapír-forgalmazási feladatok,
- Start-számla vezetési ellátása,
- adatszolgáltatások teljesítése.
Az ellátandó munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök, feladatkör, munkaköri feladatok:
- állampapírok elsődleges és másodlagos forgalmazásával kapcsolatos feladatok ellátása,
- bankkártyával történő fizetések lebonyolítása,
- ügyfelek törzsadatainak karbantartása,
- nap végi zárási és egyeztetési feladatok ellátása, a jelentések elkészítése, továbbítása.
- Kompetenciák:
- szakmai ismeretek gyakorlati alkalmazása;
- magas szintű kommunikációs és problémamegoldó képesség;
- munkavégzésre vonatkozóan nagyfokú pontosság, igényesség;
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- problémamegoldás,
- csapatmunka, együttműködés,
- felelősségtudat, önállóság, megbízhatóság,
- pontosság, igényesség.
- A pályázat elbírálásnál előnyt jelent:
- értékpapír jogi vizsga,
- kereskedelmi banknál szerzett ügyintézői, értékpapír forgalmazói gyakorlat,
- B kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat,
- közigazgatási alap- és szakvizsga.
A munkavégzés helye:
Magyar Államkincstár Csongrád Megyei Igazgatóság
Állampénztári Iroda
(6720 Szeged, Vár u. 5.
6800 Hódmezővásárhely, Kossuth tér 1.
6900 Makó, Széchenyi tér 22.)
A kinevezés határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól.
A jelentkezéshez kérjük csatolni:
- Kizárólag a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti önéletrajzot
- (mely a Magyar Államkincstár honlapján megtalálható: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_/2854/.
- Motivációs levelet.
- Kizárólag a munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
- Nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.
- A pályázó nyilatkozatot adhat pályázati anyagának a Kincstár adatbázisában 6 hónap időtartamig történő tárolásáról, illetve további felhasználásáról. Nyilatkozat hiányában a pályázat elbírálását követően a pályázati anyag megsemmisítésre kerül. A nyilatkozat a pályázat beküldésekor, az elektronikus üzenet részeként is megtehető.
A jelentkezés benyújtásával egyidejűleg a Jelentkező hozzájárul adatainak kezeléséhez, valamint ahhoz, hogy a benyújtott anyagát a kiválasztási eljárásban résztvevők megismerhetik.
A meghirdetett munkakör betöltésének feltétele:
A Közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 42.§ (1) és (3) bekezdésének való megfelelést igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet legkésőbb a jogviszony-létesítésekor eredeti példányban be kell nyújtani. Az erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatban további részleteket a Magyar Államkincstár honlapján a http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_/2854/ ismertetett „Útmutató hatósági erkölcsi bizonyítvány igényléséhez” menüben olvashat.
Az önéletrajzában minden jogviszonyt szíveskedjék taxatíve feltüntetni.
Az illetmény és az egyéb juttatások meghatározása a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény és a Magyar Államkincstár belső szabályzatai alapján történik.
Az állásra jelentkezést legkésőbb 2018. június 22. napjáig elektronikusan az igazgato.szeged@allamkincstar.gov.hu címre kérjük eljuttatni.
A jelentkezések elbírálására legkésőbb 2018. július 04.-ig kerül sor, az álláshely július 11-én betölthető.
További információt ad: Móricz Ilona irodavezető a 62/488-411-as telefonszámon hétfőtől-csütörtökig 800-1600 óra, pénteken: 800-1300 óra között.