Bezár

SZTE GTK Hírarchívum

Magyar Államkincstár

Értékpapír-forgalmazási referenst keres a Magyar Államkincstár

Értékpapír-forgalmazási referenst keres a Magyar Államkincstár

2018. május 16.
3 perc

A Magyar Államkincstár Csongrád Megyei Igazgatóság felvételt hirdet értékpapír-forgalmazási referens munkakör határozott idejű kormányzati szolgálati jogviszony keretében történő betöltésére

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság;
  • büntetlen előélet;
  • cselekvőképesség;
  • a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 3. melléklet 145. pontja szerint, az „Értékpapír-forgalmazási feladatkörben”:
  • értékpapír-forgalmazási referens esetében előírt: egyetemi szintű gazdasági agrármérnök vagy jogász szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; biztosításmatematikus, aktuárius szakképzettség; főiskolai szintű államigazgatási és szociális igazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és okleveles könyvvizsgáló, mérlegképes könyvelő, banki szakügyintéző, banki tanácsadó, szakképesített bankreferens, banki ügyintéző, banki, befektetési termékértékesítő, okleveles pénzügyi revizor, pénzügyi szakügyintéző, pénzügyi tanácsadó pénzügyi-számviteli szakellenőr, pénzügyi-számviteli ügyintéző, számviteli szakügyintéző szakképesítés; közigazgatás-szervező szakképzettség; nemzetközi közszolgálati menedzser szakképzettség.
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeret (Word, Excel, Internet alkalmazások).

Az ellátandó feladatok:

  • állampapír-forgalmazási feladatok,
  • Start-számla vezetési ellátása,
  • adatszolgáltatások teljesítése.

Az ellátandó munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök, feladatkör, munkaköri feladatok:

  • állampapírok elsődleges és másodlagos forgalmazásával kapcsolatos feladatok ellátása,
  • bankkártyával történő fizetések lebonyolítása,
  • ügyfelek törzsadatainak karbantartása,
  • nap végi zárási és egyeztetési feladatok ellátása, a jelentések elkészítése, továbbítása.
  • Kompetenciák:
  • szakmai ismeretek gyakorlati alkalmazása;
  • magas szintű kommunikációs és problémamegoldó képesség;
  • munkavégzésre vonatkozóan nagyfokú pontosság, igényesség;

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • problémamegoldás,
  • csapatmunka, együttműködés,
  • felelősségtudat, önállóság, megbízhatóság,
  • pontosság, igényesség.
  • A pályázat elbírálásnál előnyt jelent:
  • értékpapír jogi vizsga,
  • kereskedelmi banknál szerzett ügyintézői, értékpapír forgalmazói gyakorlat,
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat,
  • közigazgatási alap- és szakvizsga.
A munkavégzés helye:
Magyar Államkincstár Csongrád Megyei Igazgatóság
Állampénztári Iroda
(6720 Szeged, Vár u. 5.
6800 Hódmezővásárhely, Kossuth tér 1.
6900 Makó, Széchenyi tér 22.)

A kinevezés határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól.

A jelentkezéshez kérjük csatolni:

  • Kizárólag a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti önéletrajzot
  • (mely a Magyar Államkincstár honlapján megtalálható: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_/2854/.
  • Motivációs levelet.
  • Kizárólag a munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát.
  • Nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.
  • A pályázó nyilatkozatot adhat pályázati anyagának a Kincstár adatbázisában 6 hónap időtartamig történő tárolásáról, illetve további felhasználásáról. Nyilatkozat hiányában a pályázat elbírálását követően a pályázati anyag megsemmisítésre kerül. A nyilatkozat a pályázat beküldésekor, az elektronikus üzenet részeként is megtehető.

A jelentkezés benyújtásával egyidejűleg a Jelentkező hozzájárul adatainak kezeléséhez, valamint ahhoz, hogy a benyújtott anyagát a kiválasztási eljárásban résztvevők megismerhetik.

A meghirdetett munkakör betöltésének feltétele:

A Közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 42.§ (1) és (3) bekezdésének való megfelelést igazoló, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet legkésőbb a jogviszony-létesítésekor eredeti példányban be kell nyújtani. Az erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatban további részleteket a Magyar Államkincstár honlapján a http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_/2854/ ismertetett „Útmutató hatósági erkölcsi bizonyítvány igényléséhez” menüben olvashat.

Az önéletrajzában minden jogviszonyt szíveskedjék taxatíve feltüntetni.

Az illetmény és az egyéb juttatások meghatározása a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény és a Magyar Államkincstár belső szabályzatai alapján történik.

Az állásra jelentkezést legkésőbb 2018. június 22. napjáig elektronikusan az igazgato.szeged@allamkincstar.gov.hu címre kérjük eljuttatni.

A jelentkezések elbírálására legkésőbb 2018. július 04.-ig kerül sor, az álláshely július 11-én betölthető.

További információt ad: Móricz Ilona irodavezető a 62/488-411-as telefonszámon hétfőtől-csütörtökig 800-1600 óra, pénteken: 800-1300 óra között.

Aktuális események

Rendezvénynaptár *

    Kapcsolódó hírek