Az online marketing két kiemelkedő terülte: a Google AdWords és a közösségi oldalak
Hogyan minimalizálhatják kampányuk költségét és maximalizálhatják a célcsoport elérését? A klubest során az érdeklődők többek között erre is választ kaphattak az este két vendégelőadójától.
Borbola Balázs, a Prototype Online Services alapító tagja és elemzője az előadás során beszélt arról, hogy miként lehet a meddőszórást befolyásoló tényezőket korrigálni, valamint mely tényezők hatnak leginkább a bevételi oldalra. A költségminimalizálás és a költséghatékonyság-maximalizálás közötti összefüggéseket a Google Adwords rendszerben szemléltette.
Az est másik előadója, Pető Dalma segítségével a hallgatóság megismerhette a Facebook hirdetések típusait és működési elveit, valamint átfogó képet kaphatott arról, hogy a konverziómérés és a remarketing miként járulhatnak hozzá a vállalkozás sikeres működéséhez.