A Marketing klub október 21-én elindította legújabb programsorozatát, amely a Marketinges lettem GTK-s diplomával címet kapta. Az első klubest vendégei Ádám Zsuzsa és Rigó Kitti voltak.
A klubestek keretein belül a már marketingesként elhelyezkedett volt GTK-s hallgatók osztják meg tapasztalataikat, és mutatják be szakterületüket a jelenlegi hallgatóknak. A programsorozat célja, hogy a hallgatók tájékozódjanak, és egy tisztább képet kapjanak az előttük álló lehetőségekről, valamint arról, hogy milyen kompetenciákra van szükség egy- egy munkakör betöltéséhez.
Zsuzsa még a GTK-s éveiről is ejtett néhány szót előadásában, és mindenkit arra buzdított, hogy vegyen részt tanulmányi versenyeken. Dolgozott többek között a Szegedi Ifjúsági Napok marketingeseként, jelenleg azonban a budapesti Kaméleon Kft-nél account manager. Zsuzsa tapasztalatai szerint egy kisebb cégnél sokkal több idő és lehetőség van a tanulásra, ami megalapozza, hogy később egy nagyobb vállalatnál komolyabb munkaköröket töltsünk be.
Kitti pillanatnyilag a Pénzjegynyomda Zrt-nél marketing and sales koordinátor. Az ő előadásában a marketinges munka szépségei és izgalmai mellett az árnyoldaláról is hallhattunk. Kitti többek között azt tanácsolta a hallgatóknak, hogy ne féljenek olykor változtatni és kilépni a megszokott közegből. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy havonta munkahelyet kell váltani, de ha valami nem tetszik vagy megunjuk, akkor ne ijedjünk meg az új lehetőségek felkeresésétől.
Ádám Zsuzsával hosszab interjú olvasható a GTK Alumni oldalon: http://www.eco.u-szeged.hu/alumni/interjuk/adam-zsuzsa