Bezár

SZTE GTK Hírarchívum

2.nap-ecocamp

EcoCamp 2.nap

EcoCamp 2.nap

2015. július 14.
2 perc

Idén negyedik alkalommal startol az EcoCamp a szegedi Gazdaságtudományi Karon

A hétfői ismerkedés és csapatépítés után kedden már az új ismeretek szerzése, és a közgazdasági, üzleti gondolkodás alapjainak elsajátítása került a tábor középpontjába. A reggeli után Dr. Vilmányi Márton a Gazdaságtudományi Kar dékánja kezdte az előadások sorozatát a marketing-menedzsment szemléletmód bemutatásával, amely során felhívta a figyelmet, hogy minden üzleti vagy non-business tevékenység során a kiindulási alap a szervezet értékrendje, azok az értékek, amelyet a szervezet működése során képvisel, és tevékenységével étéket teremt a fogyasztók számára.


Az első előadás után Dr. Prónay Szabolcs vezette be a közgazdászhallgató jelölteket a kommunikáció rejtelmeibe, kiemelve a tudatos kommunikáció fontosságát, mind az interperszonális kapcsolataink, mind a szervezetek külső és belső kommunikációja során. A márkázásra és a márkaszemélyiségekre koncentráló előadást játék zárta, ahol a táborozók egy-egy világmárka „bőrébe bújhattak”.


Délután a diákok egy gyakorlati kommunikációs formát is megismerhettek, a prezentációkészítés „művészetét”. Délután Szakál Péter, a GTK hivatalvezetője és Dr. Kocsis Lilla, a GTK fejlesztési koordinátora a prezentáció készítés rejtelmeit és a Prezi.com használatát mutatta be kapcsolódva a délelőtt megszerzett ismeretekhez: a GTK mint márka jellemzőit közvetítő prezentációk születtek a csaptok jóvoltából.

Este lazításként egy kötetlen bowlingozás közben ismerkedhettek, szórakozhattak a fiatal közgazdász jelöltek!


Galéria:

EcoCamp 4.0 kedd 

Aktuális események

Rendezvénynaptár *

    Kapcsolódó hírek