Az MKT SzIB eheti előadásán „Szeged legtrendibb pizzériájával”, a Pizzamonkeyval (illetve két ötletgazdájával) találkozhattak az érdeklődök. „Az online pizzaháború” fantázianevet viselő előadás központi témája az internetes marketing „hadviselés”, illetve az ebben rejlő lehetőségeket egyre többen felismerő riválisok közti versengés volt.
A két tulajdonos, Németi Norbert (szakács) és Olasz Dániel (marketinges) meséltek a Pizzamonkey létrejöttéről, az üzleti filozófiájukról, és természetesen az online megjelenéseikről, mely mögött egy jól átgondold, több hónapos tervezést igénybe vevő marketingstratégia húzódik. A hallgatóság betekintést nyerhetett a különböző online platformok, a Facebook, Instagram, illetve Google reklámozási lehetőségeibe, szó volt az arculati elemek, dizájn, megjelenés fontosságáról, beszéltek az online vevőértékelésről és az ahhoz kapcsolódó problémakezelésről, és természetesen a termékbemutató sem maradt el.
Még egyszer köszönjük a fiúknak, hogy eljöttek, és a GTK-s medve nevében kívánunk további sok sikert a pizzás majomnak!