A Marketing Klub csapata idén is megszervezte a „legendás” marketinges kirándulást, és ez alakalommal a Szigetet és a Central Médiacsoportot látogatta meg. A szakmai programok színvonala kiemelkedő volt, és mint minden évben a kirándulás hangulata is egyedülálló élményt nyújtott a résztvevők számára.
A csapat április 17-én reggel indult, és az első állomást a Sziget Fesztivál szervezőgárdája jelentette a Hajógyári-szigeten. A vendéglátó team két tagja hatalmas lelkesedéssel mutatta be, hogy miért is tart egy teljes évig megszervezni a hétnapos fesztivált. Kövér Zsuzsa (nemzetközi kapcsolatokért felelős pr koordinátor) és Pintér Nóra (marketingvezető-helyettes) úgy mutatták be munkájukat és meséltek a saját élményeikről, hogy kiránduló csapat több tagja is szívesen bekapcsolódott volna a fesztiválok szervezésébe. A Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. szervezi - több kisebb rendezvény mellett - a legnagyobb magyar fesztiválokat, a Szigetet, a Balaton Soundot és a Volt fesztivált is.
A második állomás a Central Médiacsoport, ami Magyarország egyik legnagyobb online és print média vállalata, olyan márkákkal a birtokában, mint a Nők Lapja, a Marie Claire, a Best Magazin vagy a National Geographic. Öt előadást hallhattak az érdeklődők a vállalat közép- és felsővezetőitől olyan témákban, mint a nyomtatott média jövője, vagy a hatásos direkt mail megalkotása.
Az esti program idén is a csapatépítésről szólt, amely során a marketinges közösség még összetartóbbá vált! Másnap a Hősök tere kezdeményezés szegedi partnereként a mosoly projektre került sor Szentendre belvárosában, melynek célja, hogy felhívjuk a figyelmet a mosoly erejére és az egymással való törődés fontosságára.
Részletes élménybeszámoló a Közgázolóban olvasható.