A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara és a Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara szervezésében az ECOdemia Nyári Egyetem rendezvénysorozat 2016-ban is tisztelettel várja a gazdaság iránt érdeklődőket, gazdasági szakembereket, vállalatvezetőket.
A vezető hazai közgazdászok közreműködésével megvalósuló előadássorozat célja, hogy korunk egyik legnagyobb közgazdász tudósának életművével ismertesse meg az érdeklődőket.
További részletek:
A gazdaság olyan tudomány, amelyhez mindenkinek értenie kell! Ha nem is mesterfokon, de tudni kell a hazai és a nemzetközi gazdasági folyamatokról, aktuális gazdasági kérdésekről. Az Ecodemia programsorozat célja, hogy nagy tudással rendelkező, az üzleti és a non-biznisz szektor vállalatait, intézményeit vezető professzionális gazdálkodók, a mikro- és makrogazdaság, valamint a költségvetés szakértői adják át tapasztalataikat. Új látásmódot és problémafelvetést kínálnak azoknak, akik még most tanulják a gazdaságtudományt, és azoknak, akik magas szinten művelik azt.
Az ECOdemia Nyári Egyetem célja (illeszkedve az ECOdemia rendezvénysorozat alapvető értékeihez) elsősorban Szeged, illetve a Dél-alföldi Régió vállalati vezetői számára történő értékteremtés. Az aktuális gazdasági, gazdaságpolitikai és vállalati trendek bemutatása mellett kiemelt fontosságú a vállalati szereplők közötti interakció lehetőségének megteremtése, a meglévő tapasztalatok új ismeretekkel történő gazdagítása.
Az ECOdemia Nyári Egyetem célja (illeszkedve az ECOdemia rendezvénysorozat alapvető értékeihez) elsősorban Szeged, illetve a Dél-alföldi Régió vállalati vezetői számára történő értékteremtés. Az aktuális gazdasági, gazdaságpolitikai és vállalati trendek bemutatása mellett kiemelt fontosságú a vállalati szereplők közötti interakció lehetőségének megteremtése, a meglévő tapasztalatok új ismeretekkel történő gazdagítása.
Az ECOdemia Nyári Egyetem célja (illeszkedve az ECOdemia rendezvénysorozat alapvető értékeihez) elsősorban Szeged, illetve a Dél-alföldi Régió vállalati vezetői számára történő értékteremtés. Az aktuális gazdasági, gazdaságpolitikai és vállalati trendek bemutatása mellett kiemelt fontosságú a vállalati szereplők közötti interakció lehetőségének megteremtése, a meglévő tapasztalatok új ismeretekkel történő gazdagítása.