OTDK Összefoglalók

Kisgyermekes anyák lojalitásának vizsgálata a babakozmetikai termékek tekintetében

Oroszi Nelli: Kisgyermekes anyák lojalitásának vizsgálata a babakozmetikai termékek tekintetében

Egyik kutya, másik eb - avagy a kutyatartók fogyasztói magatartásának vizsgálata

Révász Melinda: Egyik kutya, másik eb - avagy a kutyatartók fogyasztói magatartásának vizsgálata

Személyiségbeli különbségek a vállalkozni szándékozó fiatalok körében

Sallai Dóra: Személyiségbeli különbségek a vállalkozni szándékozó fiatalok körében

A hálapénz adás motivációi

Tar Tímea: A hálapénz adás motivációi

A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására

Lipták Lilla: A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására

Vállalkozói kudarc – a vég, vagy egy új kezdet?

Repisky Máté: Vállalkozói kudarc – a vég, vagy egy új kezdet?

Z generáció és a mobiltelefon

Vincze Dalma: Z generáció és a mobiltelefon

Kulcsszavak: Z generáció, mobiltelefon információs csatornák státuszszimbólum

Egyetemek gazdaságfejlesztési hatásainak mérése

Molnár Gabriella – Zuti Bence: Egyetemek gazdaságfejlesztési hatásainak mérése

Kulcsszavak: felsőoktatás, gazdasági hatásvizsgálat, regionális gazdaságtan, helyi gazdaságfejlesztés

Tudáshálózat elemzés és klaszterfejlesztés

Juhász Sándor: Tudáshálózat elemzés és klaszterfejlesztés

Kulcsszavak: tudáshálózat, klaszter, lokális hálózat elemzés

Az energiaipar a jég hátán is megél?

Rádóczi Zsolt – Gombos Nándor: Energiaipar: a jég hátán is megél? A szektor kereskedelmi engedélyes vállalkozásainak beszámolóelemzése az elmúlt évek tükrében

Kulcsszavak: liberalizáció, gazdasági válság, energiaipar, beszámolóelemzés

Önellátó gazdálkodás

Méreiné Berki Boglárka: Az önellátó gazdálkodás korlátainak multidiszciplináris elemzése a rurális mélyszegénység esetében

Kulcsszavak: önellátó gazdálkodás, mélyszegénység, hatékonyság-méltányosság, vidék

Inkubációs lehetőségek Szegeden

Fiedler Szandra: Inkubációs lehetőségek Szegeden

Kulcsszavak: inkubáció, start-up, vállalkozásfejlesztés, science park

Szegénységkezelés és képességszemlélet - egy szegedi lakópark esete

Juhász Judit: Szegénységkezelési szempontok helyi érvényesülése a képességszemlélet tükrében: A hátrányos helyzetűek részére tervezett szegedi lakópark esete

Kulcsszavak: szegénység, szegénységkezelés, képességszemlélet, helyi gazdaságfejlesztés

Az önellátó gazdálkodás korlátai

Méreiné Berki Boglárka: Az önellátó gazdálkodás korlátainak multidiszciplináris elemzése a rurális mélyszegénység esetében

Kulcsszavak: önellátó gazdálkodás, mélyszegénység, hatékonyság-méltányosság, vidék

Környezeti vezetői számvitel

Medovarszky Ivett: Környezeti vezetői számvitel alkalmazhatóságának kérdései a szarvasmarha tenyésztés területén, kiemelten az önköltségszámításban

Kulcsszavak: környezeti vezetői számvitel, mezőgazdaság, szarvasmarha tenyésztés, költségfelosztás, önköltségszámítás

Vállalkozói személyiségjegyek

Repisky Máté: Vállalkozói személyiségjegyek és a vállalkozók megítélése három csoport szemszögéből

Kulcsszavak: Vállalkozói orientáció, teljesítménymotiváció, kontrollhely, vállalkozók társadalmi megítélése

A fiatalok és a politikai marketing

Honti Tamás – Kerekes Gréta: A fiatalok választói attitűdjét befolyásoló tényezők vizsgálata a politikai marketing szemszögéből

Kulcsszavak: politikai attitűd, választói attitűd, politikai marketing, média, szociális környezet

A devizapiacok kollektív viselkedése

Schuszter Tamás: Hogyan reagálnak a sejtek a szervezetet érő sokkokra? Az európai devizapiacok kollektív viselkedési diagnosztikája

Kulcsszavak: extrém esemény, devizapiac, kollektív viselkedés, fertőzés, fedezési stratégia

Tudatosság vagy tudatlanság? Fiatalok pénzügyei

Kovács Eszter: A fiatalok pénzügyi kultúrája: Pénzügyi tudatosság vagy pénzügyi tudatlanság?

Kulcsszavak: pénzügyi kultúra, pénzügyi attitűd, középiskolások, egyetemisták, diákhitel

Miért választják a külföldi hallgatók az SZTE-t?

Kéri Anita: A magyar felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók motivációjának vizsgálata

Kulcsszavak: motiváció, extrinzik, intrinzik, Maslow, Maslow piramis, tanulás, felsőoktatás, nemzetköziesedés, cserediák programok, Európai Unió, Erasmus Plusz, CEEPUS, Campus Hungary, Study Hungary, mobilitás, hallgatói mobilitás, kredit mobilitás, diploma mobilitás, marketing, felsőoktatási marketing, felsőoktatási verseny, vásárlási döntési folyamat