Egy kiválasztott turisztikai termék helyzete és fejlesztési lehetőségei adott területen
Nagyobb turisztikai beruházások környezeti hatásvizsgálata
Mondok Anita
Utazói preferenciavizsgálat
Szállodai tematizációk (családbarát, felnőttbarát, kisállat-barát, stb.)
A generációs különbségek a turisztikai kereslet területén
A hazai légiközlekedés keresleti vagy kínálati elemzése
Demand or supply analysis of Hungarian air transportation
Generational differences in tourism demand
Hotel themes (family-friendly, adult-friendly, pet-friendly, etc.)
Research in travel preferences
Nagy Gyula
A Balaton Kiemelt Turisztikai Térség turisztikai trendjei - problémák és lehetőségek
A balatoni gasztro- és borturizmus többszempontú értékelése
Urbex és dark turizmus jellemzőinek feltárása
Rövid ellátási láncok (REL) és turizmus
Turisztikai térségek és a klímaváltozás okozta kihívások, fenntartható turizmus
A turizmusfejlesztés lehetőségei a hazai kiemelt turisztikai térségekben
Hazai turisztikai szolgáltatók szentiment- és emócióelemzése közösségi média adatok alapján
Sustainable tourism and climate change on selected examples
The role of urbex and dark tourism in tourism development
Short supply chain and tourism
Sentiment - and emotion analysis of social media data of tourism service providers
Pál Viktor
Az egészségturizmus aktuális folyamatai Magyarországon
Egészségturisztikai termékek pozícionálása
Az orvosi turizmus fejlesztésének lehetőségei egyes desztinációkban
Wellness turizmus - az egyes szereplők eltérő érdekei, céljai
Előzetesen egyeztetett turisztikai téma
Prónay Bence
Utazási irodai akciók szerepe az utazási döntésekben - Előfoglalástól a Last minute utazásokig
Árazási stratégiák az utazási irodáknál - Hatékony-e a teljes árazás?
Vágyból valóság? Korábbi utazási tervek és azok megvalósításának elemezése. Valóban uda utaztak ahová előző évben vágytak? Nagymintás elemzés céges adatok alapján.
Tudom mit tettél tavaly nyáron, meg tudom-e mondani, hova utazol idén nyáron? Vásárlói minták, életutak kutatása céges adatbázis alapján.
Előfizetéses rendszerek a turizmus területén. Hogyan? Kinek?
Pusztai-Szőry Anett
Turisztikai kereslet - kínálat analízis Szeged városában
Szeged, mint a konferenciaturizmus egyik városa
Árazási módszerek változásai az utóbbi években
Szabadon választott téma sales (értékesítés) témakörben
Pusztai Bertalan
Kulturális erőforrások hasznosítása turisztikai fejlesztésekben
Interkulturális kommunikáció és turizmus
Intercultural communication and tourism
Use of cultural resources in tourism development
Szabó Mihály
Hogyan változott a szállodai üzemeltetés a COVID következtében?
Az információáramlás hiánya és annak következményei. Mit tehetünk?
Bezárjunk vagy nyitva maradjunk? - dilemma a felújítás árnyékában
A digitalizáció és a mesterséges intelligenciák (IM) lehetőségei a turizmusban
Szeged sport- és kultúrális eseményeinek találkozása a turizmusban működő vállalkozásoknál
USP a szállodákban és a gasztronómiában
Hatékony szállodai üzemméret - mennyi az elég?
Egészség-, wellness- és konferenciaturizmus egy fedél alatt
Energia- és környezettudatosság a turizmusban
Török Réka Szabina
Városmarketing, városmárka kialakítása
Magyarországi nagyvárosok imázsának növelése
Élménymarketing eszközök alkalmazása a turizmus ill. a városmarketing keretei között