Oroszi Nelli: Kisgyermekes anyák lojalitásának vizsgálata a babakozmetikai termékek tekintetében
Révász Melinda: Egyik kutya, másik eb - avagy a kutyatartók fogyasztói magatartásának vizsgálata
Sallai Dóra: Személyiségbeli különbségek a vállalkozni szándékozó fiatalok körében
Tar Tímea: A hálapénz adás motivációi
Lipták Lilla: A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására
Repisky Máté: Vállalkozói kudarc – a vég, vagy egy új kezdet?
Vincze Dalma: Z generáció és a mobiltelefon
Kulcsszavak: Z generáció, mobiltelefon információs csatornák státuszszimbólum
Molnár Gabriella – Zuti Bence: Egyetemek gazdaságfejlesztési hatásainak mérése
Kulcsszavak: felsőoktatás, gazdasági hatásvizsgálat, regionális gazdaságtan, helyi gazdaságfejlesztés
Juhász Sándor: Tudáshálózat elemzés és klaszterfejlesztés
Kulcsszavak: tudáshálózat, klaszter, lokális hálózat elemzés
Rádóczi Zsolt – Gombos Nándor: Energiaipar: a jég hátán is megél? A szektor kereskedelmi engedélyes vállalkozásainak beszámolóelemzése az elmúlt évek tükrében
Kulcsszavak: liberalizáció, gazdasági válság, energiaipar, beszámolóelemzés
Méreiné Berki Boglárka: Az önellátó gazdálkodás korlátainak multidiszciplináris elemzése a rurális mélyszegénység esetében
Kulcsszavak: önellátó gazdálkodás, mélyszegénység, hatékonyság-méltányosság, vidék
Fiedler Szandra: Inkubációs lehetőségek Szegeden
Kulcsszavak: inkubáció, start-up, vállalkozásfejlesztés, science park
Juhász Judit: Szegénységkezelési szempontok helyi érvényesülése a képességszemlélet tükrében: A hátrányos helyzetűek részére tervezett szegedi lakópark esete
Kulcsszavak: szegénység, szegénységkezelés, képességszemlélet, helyi gazdaságfejlesztés
Méreiné Berki Boglárka: Az önellátó gazdálkodás korlátainak multidiszciplináris elemzése a rurális mélyszegénység esetében
Kulcsszavak: önellátó gazdálkodás, mélyszegénység, hatékonyság-méltányosság, vidék
Medovarszky Ivett: Környezeti vezetői számvitel alkalmazhatóságának kérdései a szarvasmarha tenyésztés területén, kiemelten az önköltségszámításban
Kulcsszavak: környezeti vezetői számvitel, mezőgazdaság, szarvasmarha tenyésztés, költségfelosztás, önköltségszámítás
Repisky Máté: Vállalkozói személyiségjegyek és a vállalkozók megítélése három csoport szemszögéből
Kulcsszavak: Vállalkozói orientáció, teljesítménymotiváció, kontrollhely, vállalkozók társadalmi megítélése
Honti Tamás – Kerekes Gréta: A fiatalok választói attitűdjét befolyásoló tényezők vizsgálata a politikai marketing szemszögéből
Kulcsszavak: politikai attitűd, választói attitűd, politikai marketing, média, szociális környezet
Schuszter Tamás: Hogyan reagálnak a sejtek a szervezetet érő sokkokra? Az európai devizapiacok kollektív viselkedési diagnosztikája
Kulcsszavak: extrém esemény, devizapiac, kollektív viselkedés, fertőzés, fedezési stratégia
Kovács Eszter: A fiatalok pénzügyi kultúrája: Pénzügyi tudatosság vagy pénzügyi tudatlanság?
Kulcsszavak: pénzügyi kultúra, pénzügyi attitűd, középiskolások, egyetemisták, diákhitel
Kéri Anita: A magyar felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók motivációjának vizsgálata
Kulcsszavak: motiváció, extrinzik, intrinzik, Maslow, Maslow piramis, tanulás, felsőoktatás, nemzetköziesedés, cserediák programok, Európai Unió, Erasmus Plusz, CEEPUS, Campus Hungary, Study Hungary, mobilitás, hallgatói mobilitás, kredit mobilitás, diploma mobilitás, marketing, felsőoktatási marketing, felsőoktatási verseny, vásárlási döntési folyamat