Bezár

Hírek

Marketing_summit_2025

Hallgatóink szakmai kiránduláson vettek részt

Hallgatóink szakmai kiránduláson vettek részt

2025. október 07.
7 perc

Szeptember 18-án Karunk kereskedelem és marketing alapszakos, valamint marketing mesterszakos hallgatói részt vettek a Budapesten megrendezésre kerülő Marketing Summit-on.

A Marketing Summit az egyik legjelentősebb B2B és üzleti csúcstalálkozó, amely minden évben megrendezésre kerül azzal a céllal, hogy felkészítse a résztvevőket a legújabb marketing, kommunikációs, üzleti és szakmai kihívásokra.

Hallgatóink a nap folyamán izgalmas előadásokat és kerekasztal-beszélgetéseket hallgattak olyan témákban mint a Mesterséges Intelligencia, digitális marketing, és megismerhették a marketing legfrissebb trendjeit.

A résztvevők rengeteg élménnyel gazdagodtak, és tapasztalataikat meg is osztották veletek:

„Nekem nagyon tetszett a konferencia. Főleg az, hogy ennyi téma jelen volt. Különösen tetszett, hogy az aktuális trendekről beszéltek és az is, hogy olyan márkákat ismerhettem meg közelebbről akiket eddig nem is követtem. Az viszont nem volt jó, hogy több számomra érdekes előadás is egymásra volt szervezve. De legalább visszanézhető.”

„Azt gondolom, hogy marketing szakemberként ez a rendezvény meghatározó jellegű, mivel kiváló betekintést nyújt a nagyvállalati kommunikációs működésbe, széleskörű iparágakban. Érdekes és szakmailag is értékes betekintést engedtek az előadók mind a broadcast médiumok, mind a print és persze mind az online marketing világába, ahonnan értékes ötletekkel, meglátásokkal tudtam hazatérni. A Continental Stage pedig azt gondolom, hogy a maga felhozatalával abszolút hiánypótló volt Magyarországon.

Ami számomra olykor hiányozott, azok a szakmai mélységek egy-egy előadás, de főként kerekasztal beszélgetés során, mivel sajnos sokszor csak pár perc jutott összesen egy résztvevőre a kerekasztalon belül, amelyben sok kérdés el is hangzik, így nehéz volt valóban elmélyülten beszélgetni.” (Mészáros Csaba)

„Rengeteg, a szakmában elismert marketing szakemberrel találkozhattam, akik nagyon érdekes és inspiráló előadásokat tartottak. Sok új nézőpontot megismerhettem az esemény által és érdekesek voltak a kerekasztal beszélgetések is. Több előadó is feszegette az AI és a technológia fontosságát, ami eléggé aktualizálta a rendezvényt. Nagyon hálás vagyok, hogy ott lehettem!

„Nagyon hálás vagyok, amiért ott lehettem a 2025-ös Marketing Summit-en. Sok értékes előadást hallottam, de számomra Kocsis Zita (Dimotec) prezentációja emelkedett ki a legjobban.

- Átláthatóan összeszedte a legfontosabb tényezőket, így könnyű volt követni a gondolatmenetét.
- Közvetlen és kedves válaszokat adott a kérdéseimre az előadás után, ami számomra különösen értékes élmény volt.

- Gyakorlati, azonnal alkalmazható ötleteket osztott meg, amiket tényleg be lehet építeni a mindennapi munkába. Nagyon inspiráló volt ott lenni és első kézből tanulni!(Kártyik Anna)

„Értékes lehetőségként tekintettem arra, hogy részt vehetek egy ilyen nagyszabású eseményen, mint a Marketing Summit. Az eseményt felettébb színvonalasnak találtam, rengetegen vettek részt rajta. Nagyon sok diák is volt az eseményen, nekik kicsit több interaktív programmal, esetleg ajándékkal szolgálhattak volna az előadók. Érdekes előadásokat hallhattam, de számomra a 20 percben nem tudtak olyan mélyen elmerülni az előadók egy-egy témában, ahogyan azt szerettem volna. A mesterséges intelligencia alkalmazása a marketingben megmozgatta a fantáziám, erről szívesebben hallottam volna mélyebben is. A milyen a jó reklám témában készült előadások nagyon tetszettek, egyik különösen, amiben egy mozaikszót alkalmazott az előadó. Összességében örülök, hogy ott lehettem.” (Kiss Anna)

„Igazán inspiráló élmény volt részt venni egy ilyen konferencián. Az előadások a rövidségük ellenére érdekesek és informatívak voltak. Különösen tetszett, hogy magyar és angol nyelven is voltak programok. Az idegennyelvű előadásokat olyan nagy nemzetközi cégek képviselői tartották, mint mondjuk a Coca Cola vagy a Vodafone, így sok új ismerettel gazdagodtam a nemzetközi piacokkal kapcsolatban is.” (Bálint Boglárka)

„Nagyon élveztem az idei Marketing Summitot. Barátaimmal 10:30 körül értünk oda, mert addigra néztünk ki előadásokat, amik számunkra is érdekesek voltak. Már rögtön az elején összefutottam egy már régen látott pajtásommal, aminek nagyon örültem, jól elbeszélgettünk. Idén sajnos kevesebb stand volt kitelepülve, akikkel lehetett volna beszélgetni és/vagy valamilyen játékban részt venni esetleges nyereményekért. A színpadok sokszor nagyon tele voltak, így a nagytermes előadásokon kívül csak egyre tudtunk beülni a Youth stagen, de ott is alig volt hely. A többi teremnél sajnos esélyünk se volt hogy betuszkoljuk magunkat, így azokról lemaradtunk. A nagytermes előadások viszont rendkívül érdekesek voltak, a kedvencem a Phillips anyukás kampánya volt, mely valóban emberi történeteket mesélt el.(Kolep Péter)

„Ez volt az első alkalom, hogy részt vettem egy ilyen nagyszabású marketingeseményen. Már az első pillanattól kezdve azt gondoltam, hogy nemcsak szakmai fejlődési lehetőség, hanem inspiráló közösségi élmény is jellemzi az eseményt.
A konferencia helyszíne is jól megválasztott volt, hiszen modern és jól felszerelt. Az előadások sokszínűségét az adta, hogy a hagyományos marketing témák mellett nagy hangsúlyt kaptak a mesterséges intelligencia alkalmazásai is valamint a fenntartható márkakommunikáció. Nagyszerű volt látni egy helyen, hogy a terület, amit tanulok mennyire szerteágazó és van bőven hova fejlődni a jövőben.
(Martincsek Anna)

„A Marketing Summit Budapest egyik legjelentősebb marketinges szakmai rendezvénye, mely a magyar üzleti életben nem csak vezetők és szakemberek számára biztosít csúcstalálkozót, hanem mára már összesen több mint 700 tehetséges fiatal kapott lehetőséget szakmai tudásának bővítésére. Nagy örömmel töltött el, hogy a tavalyi év után idén is lehetőségem nyílt a részvételre. Hallgatóként első kézből tapasztalhattam meg, milyen, amikor a szakma legjobbjai megosztják gondolataikat és tapasztalataikat a kezdőkkel. A nap folyamán számos inspiráló előadást hallgathattam meg, amelyek nemcsak a jelenlegi tudásomat erősítették meg, hanem új információkkal is szolgáltak. Számomra az előadások közül kettő emelkedett ki: az első Bizalom, zaj és algoritmusok: A kommunikáció jövőjében van-e még helye az értékeknek? címmel, amelyet Bíró Gabriella, a 4iG kommunikációs munkatársa tartott, valamint a második, Kocsis Zita (Kéri Pharma) Hitelesség és bizalom: márkaépítés a gyógyszeriparban című prezentációja. Rengeteg gyakorlati példát hoztak és a rávilágítottak arra, melyek a marketing legfrissebb trendjei, állandó értékei és ezek hogyan működnek a való életben. Összefoglalva úgy érzem, hogy sok motivációt adott a szakmai fejlődésemhez és hálás vagyok a lehetőségért.” (Rózsa Melinda)

„Az idei Marketing Summit Budapesten, a gyönyörű Müpában került megrendezésre, amely tökéletes helyszínt biztosított a rendezvénynek. A program során rengeteg érdekes standot fedezhettem fel, amelyek közül a kedvenceim a sakkozó robot, a Fuzetea stand, valamint a Podcast stúdió voltak – mindegyik különleges élményt nyújtott.
A nap folyamán számos izgalmas előadást hallgathattam meg, de a legemlékezetesebb számomra Milan Janosov adatvezérelt fogyasztói döntésekről szóló előadása, Cecilia Ortiz Coca-Cola-s prezentációja a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepéről, valamint Zsuzsanna Szak inspiráló beszéde volt, amely a globális márkaépítés kihívásait és lehetőségeit mutatta be. Ezek az előadások nemcsak szakmailag voltak rendkívül hasznosak, hanem inspiráló gondolatokat is adtak a jövőre nézve.
A rendezvény hangulata végig pezsgő és motiváló volt, a networking lehetőségeknek köszönhetően pedig több szakemberrel is sikerült megismerkednem. Összességében a Marketing Summit fantasztikus élményt nyújtott, tele új ismeretekkel, inspirációval és szakmai kapcsolatokkal.

Köszönöm szépen a Szegedi Tudományegyetemnek, hogy eljuthattam erre a rendkívül hasznos programra!” (Tengerdi Győző Levente)

„A 2025 Marketing Summit izgalmas szakmai meglátásokkal és előremutató gondolatokkal bővítette szemléletmódomat és szakmai rálátásomat. Számos marketingvezető előadása kiváló betekintést adott a cégük stratégiai szemléletmódjáról, illetve a jelenlegi helyzetre való alkalmazkodásról. Számomra a legérdekesebb előadások közé tartozik a Digital Marketing Stagen kreatív ügynökségi szakemberek előadása, akik arról beszéltek, hogy a mesterséges intelligencia hogyan tudja teljesen megújítani a videóreklám készítést. Ezeket azért találtam értékesnek, mert számos vezető nem általánosságokról, hanem konkrét tényekről, módszertanokról és esetpéldákról beszélt. Különösen nagyra értékelem azokat a szakembereket, akik betekintést engednek módszertanba, és ezáltal inspirálnak arra, hogy a saját üzleti környezetemben alkalmazni tudjam azokat az újításokat amiket a mesterséges intelligenciával a piacon integrálni tudunk és ezáltal jobbá válhatunk a szakmában. Köszönöm, hálás vagyok azért, hogy a rendezvényen részt vehettem!” (Medgyesi Döme)

Aktuális események

Rendezvénynaptár *

    Kapcsolódó hírek