Bezár

Hírek

Nevtelen_terv_1

Kategóriateremtés a babatermékek piacán

Kategóriateremtés a babatermékek piacán

2025. november 13.
3 perc

néhány fős családi vállalkozásként kezdte a csanyteleki Adamo Hammock

A Marketing Klub a második klubestjére a Pixel Bárban került sor október 15-én, ahol ezúttal a vállalkozói ambíciók, marketing tapasztalatok és az inspiráló történetek kerültek középpontba. A hallgatói szervezett meghívott vendége Németh Ádám, az Adamo Hammock alapítója és tulajdonosa volt, aki őszintén mesélt arról, hogyan született meg a függőágy márka ötlete, hogyan indult el a cég, és milyen kihívásokkal kellett szembenéznie az évek során. A beszélgetést Huszár Sándor, Karunk marketing oktatója moderálta.

Adamo-09

A beszélgetés során a résztvevők betekintést nyerhettek a vállalkozás fejlődésébe és abba, miként vált az Adamo Hammock egy sikeres, hazánkban piacvezető, nemzetközi szinten pedig egyre népszerűbb márkává. Ezt a töretlen fejlődést mi sem példázza jobban, mint hogy a vállalkozás még a brit királyi családtól is kapott felkérést együttműködésre.

Ahogy arról a meghívott vállalkozó is beszámolt, a kezdetek nem voltak könnyűek. Előzetes várakozásai ellenére a 2005-ben indult terméket csak nehezen sikerült értékesíteni a kiskereskedelmi üzletek számára. Akkoriban a hazai piacon egy gyártó vállalkozás csak a klasszikus értékesítési csatornákon keresztül volt képes elérni a vásárlóit, így ez mindenképp egy kritikus kérdés volt a néhány fős családi vállalkozás számára.

Miután a hazai babaüzletek polcain megjelent a termék, a következő mérföldkövet a közösségi média megjelenése és annak használata jelentette a vállalkozás életében a 2010-es években. Ádám sok olyan tapasztalatot és kezdeti bukdácsolást osztott meg a résztvevőkkel, amelyek kifejezetten hasznosak voltak a karrierjük előtt álló hallgatóknak. Mint említette, nem voltak előttük hasonló példák, akkoriban mindenki vállalkozás még csak „ízlelgette” a közösségi médiát. Később a vállalkozás már hibrid megoldásokat alkalmazott a termék értékesítésére, ma már nemcsak a kiskereskedők polcain, hanem az Adamo Hammock saját webáruházában is elérhető a vásárlók számára a termék. Az utóbbi években pedig a külföldi piacokon is megjelentek viszonteladókon keresztül, ami újabb lehetőségeket nyitott a vállalkozás fejlődésére.

A cégvezető sok információt osztott meg az elmúlt évek kihívásaival kapcsolatban is. Felhívta a figyelmet arra, hogy minden sikeres termék mellett megjelennek a versenytársak is, ami nem volt másként az ő esetükben is. Emiatt egyre nagyobb figyelmet fordítanak a termékfejlesztésre, így a mindenki által ismert Adamo hinták mellett egyre innovatívabb és a családi igényekhez igazodó termékekkel találkozhatunk a vállalkozás kínálatában.

Az este inspiráló hangulatban telt, és ismét bebizonyította, hogy a Marketing Klub eseményei nemcsak szakmailag értékesek, hanem közösségépítő erejűek is.

Adamo-10


Nem szeretnél lemaradni a szakmai programjainkról?

Kövess bennünket a közösségi média csatornáinkon:

Facebook: https://www.facebook.com/sztemarketingklub
Instagram: https://www.instagram.com/marketingklub/

Aktuális események

Rendezvénynaptár *

    Kapcsolódó hírek