Az SZTE Marketing Klub soron következő klubestje az online marketing kiemelkedő két területe, a közösségi oldalak és google adwords köré épül, amelynek témája: „Meddőszórástól a remarketingig” – avagy hogyan minimalizáljuk kampányunk költségét és maximalizáljuk a célcsoport elérését.
A klubest meghívott vendégei:
Borbola Balázs, alapító tulajdonos, elemző (Prototype Online Services)
Az online marketing eszközökre gyakran tekintenek úgy, mint valamilyen megoldás, ami az offline eszközök esetén tapasztalható meddőszórást próbálja minimalizálni. Azonban ez nem teljesen igaz, online környezetben is meghatározó lehet a meddőszórás, amely a kampányaink költségeit jelentősen növelheti. Az előadás során bemutatom, hogy miként lehet a meddőszórást befolyásoló tényezőket korrigálni, mely tényezők hatnak leginkább a bevételi oldalra, valamint a költségminimalizálás és a költséghatékonyság-maximalizálás közötti összefüggéseket a Google Adwords rendszerben.
Pető Dalma, marketing menedzser (SocialSteps)
Annak ellenére, hogy a remarketing és a konverziómérés egyre elterjedtebb fogalmak, még mindig kevesen ismerik (talán elméletben igen), hogy miként lehet a gyakorlatban ezen eszközöket az ügyfelek szerzésére felhasználni. A klubest során röviden áttekintjük a Facebook hirdetések típusait és működési elveit, majd pedig részletesen bemutatom, hogy a konverziómérés és a remarketing miként járulhatnak hozzá a vállalkozás a sikeres működéséhez, mindezt két vállalati példán szemléltetve.
- A klubest időpontja:
- 2016. március 2. 18 óra
- A klubest helyszíne:
- SZTE Gazdaságtudományi Kar, KO Aula (Szeged, Kálvária sgt. 1.)