| 
2014 –Marketingkutatás2011 –Szolgáltatásmarketing előadás és szeminárium2008 –Fogyasztáselmélet2008 –Gazdaságszociológia2008 –Marketing I.,előadás2008 –Marketing II., előadás2008 –Marketingkutatás módszertana2006 –Piackutatás előadás és szeminárium2001 –Gazdaságszociológia1999 –Gazdaságszociológia1998 –Szociológia, előadás2006 – 2010Szolgáltatásmarketing, előadás2006 – 2010Gazdaságszociológia, előadás1994 – 2006Marketing, előadás és szeminárium1995 – 2006Gazdaságszociológia, előadás1995 – 2006Piackutatás, szeminárium1995 – 2006Piackutatás, előadás és szeminárium Oktatásban töltött idő: 21 év | 
| 
az elmúlt 5 év szakmai, tudományos (művészeti) munkássága a szakterületen:
Hetesi Erzsébet: Non-business marketing revisited: the role of corporate social responsability in hungarian organizations. RESPONSIBILITY AND SUSTAINABILITY: SOCIOECONOMIC, POLITICAL AND LEGAL ISSUES 2:(1) pp. 1-10. (2014)Hetesi Erzsébet: The Effects of Recession on B2B Loyalty. JOURNAL OF MARKETING DEVELOPMENT AND COMPETITIVENESS 8:(2) pp. 26-38. (2014)Hetesi Erzsébet, Vilmányi Márton: A dinamikus kapcsolati képességek és a lojalitás szerepe a szervezetközi kapcsolatokban. COMPETITIO 11.:(2.) pp. 76-93. (2012)Hetesi Erzsébet, Révész Balázs: Az információs technológia átrajzolja-e a személyes kapcsolatok szerepét a szervezetek közötti együttműködésben?. INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT &:(2) pp. 41-67. (2012)Rekettye Gábor, Hetesi Erzsébet: Kínálatmenedzsment. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2009. 280 p.az eddigi tudományos-szakmai életmű szempontjából legfontosabb 5 publikáció vagy alkotás felsorolása
Hetesi Erzsébet: The Effects of Recession on B2B Loyalty. JOURNAL OF MARKETING DEVELOPMENT AND COMPETITIVENESS 8:(2) pp. 26-38. (2014)Hetesi Erzsébet, Veres Zoltán: Nonbusiness marketing. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2013. 356 p. (Marketing szakkönyvtár) (ISBN:978 963 05 9379 3)Hetesi Erzsébet: Értelmezhető-e a lojalitás a B2B piacokon?. VEZETÉSTUDOMÁNY 1: pp. 31-40. (2011)Hetesi Erzsébet: Measurement and analysis of customer loyalty to an electricity distributor, specialties of cluster of loyalty on customer market. ACTA OECONOMICA: PERIODICAL OF THE HUNGARIAN ACADEMY OF SCIENCES 59:(3) pp. 307-330. (2009)Hetesi Erzsébet: A lojalitás klaszterei a partneri és a fogyasztói piacokon. VEZETÉSTUDOMÁNY 9: pp. 4-17. (2007) | 
| Tagságok, tisztségek: 
MTA Köztestületi tag, 2002Az AIMPN (Asociación Internacional de Marketing Público No Lucrativo, International Association on Public and Nonprofit Marketing) alapító tagja, 2003MTA Marketing Elméleti Szakbizottság állandó meghívott tagja, 2003MTA Marketingtudományi Bizottság tagja, 2005Az IAPNM (International Association on Public and Nonprofit Marketing) a nemzeti tudományos szekciójának vezetője, 2009MTA Gazdálkodástudományi Bizottság tagja, 2011MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottság elnöke, 2012MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Üzleti Marketing Munkabizottság tagja, 2012MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Képzési Munkabizottság tagja, 2012MTA Gazdálkodástudományi Bizottság alelnöke, 2014Marketing Oktatók Klubja (tag) , 1998International Review on Public and Nonprofit Marketing ISSN 1865-1984 (szerkesztőbizottsági tag), 2004Marketing és Menedzsment folyóirat ISSN 1219-03-49 (szerkesztőbizottsági tag), 2009PECUNIA Revista de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales Universidad de León ISSN 1699-9495 (szerkesztőbizottság tag), 2009Kisállat Praxis folyóirat ISSN 1585-9142 (szakmai tanácsadó testület tagja), 2010Magyar Közgazdasági Társaság szegedi tagozata (elnökhelyettes), 2011Marketing Oktatók Klubja (elnökségi tag), 2006Responsibility and Sustainability Socioeconomic, political and legal issues ISSN: 2340-5813 (szerkesztőbizottsági tag) , 2013Academy of Marketing Science tagja, 2013EMOK (Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért), FB tag, 2014A GTK Oktatási Bizottság elnöke, 2002A GTK Minőségbiztosítási Bizottság elnöke, 2005A GTK Felülvizsgáló Bizottság elnöke, 2002A GTK Doktori Tanács tagja, 2002A GTK Doktori Iskola Tanácsának tagja, 2002A GTK Tudományos Bizottság tagja, 2002A Szegedi Tudományegyetem Szenátusának tagja, 2005A Szegedi Tudományegyetem Szenátusának tagja, 2014A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági Bizottságának elnöke, 2006A PTE Közgazdaságtudományi Kar Habilitációs Bizottságának tagja, 2011SZTE Társadalomtudományi Doktori Iskola póttag, 2013Marketing Oktatók Klubja tag, 1998Marketing Oktatók Klubja elnökségi tag, 2006Magyar Közgazdasági Társaság szegedi tagozatának elnökhelyettese, 2011 Elismerések, kitüntetések: 
1997Pro Iuventute I.2000KIT Kiváló Oktató2009MTA nívódíj (Rekettye, G – Hetesi, E: Kínálatmenedzsment)2009Excellence Díj PTE (Rekettye, G – Hetesi, E: Kínálatmenedzsment)2013Magyar Érdemrend Lovagkeresztje2013Pro Universitate díj |