Bezár

Klubestek

Szociális média követés a mesterséges intelligencia robbanásának korában

SZTE Marketing Klub Klubest - Szociális Média követés a Mesterséges Intelligencia robbanásának korában - 2017. május 17

SZTE Marketing Klub Klubest - Szociális Média követés a Mesterséges Intelligencia robbanásának korában - 2017. május 17

2017. október 04.
2 perc

Az SZTE Marketing Klub soron következő klubestjén egy kifejezetten interdiszciplináris területtel találkozhatnak az érdeklődők. Meghívott előadónk, Dr. Farkas Richárd a marketing és a mesterséges intelligencia egy hatalmas potenciállal kecsegtető területéről fog tapasztalatokat megosztani, amely amely nagyban hozzájárulhat új trendek és fogyasztói vélemények változásának minél korábbi felismeréséhez.

Dr. Farkas Richárd, egyetemi adjunktus

Dr. Farkas RichárdFarkas Richárd, közgazdasági programozó matematikusi, majd közgazdász diplomáját és informatikatudományi PhD fokozatát is a Szegedi Tudományegyetemen szerezte. Jelenleg az SZTE Számítógépes Algoritmusok és Mesterséges Intelligencia tanszékének adjunktusa.

Richárd több, mint 12 éve foglalkozik mesterséges intelligencia alapú adatelemzési, elsősorban szöveganalitikai problémák megoldásával. Több, mint száz tudományos publikációja mellett, az elmúlt 8 évben több, mint egy tucat ipari szöveganalitikai megoldást valósított meg csapatával. Az utóbbi években mind kutatásai, mind ipari projektjei a szociális média tartalmak elemzésére fókuszál.

A szociális média kincsesbánya marketing kutatások számára. A nyitott szemmel járó vállalkozások közvetlen véleményeket olvashatnak ott termékekről, cégekről, tágabb témákról vagy akár alulról induló trendekről. Előadásomban néhány első kézből származó példát mutatok a szociális média elemzés lehetőségeire, amelyeket a Black Swan Data (blackswan.com) szegedi irodájában dolgoztunk ki. Az előadás fő célja az, hogy egy tágabb képet adjon arról, hogy a mai technológia (Big Data, mesterséges intelligencia) mennyi és milyen lehetőséget biztosít a területen.

Ha érdekel az online marketing és az, hogy imként lehet információt kinyerni a közösségi oldalakon található adatokból, akkor gyere el 2017. május 17-én 18 órakor soron következő klubestünkre! Helyszín: SZTE GTK Aula.

REGISZTRÁCIÓ

Aktuális események

Rendezvénynaptár *

Kapcsolódó hírek