Az SZTE Marketing Klub soron következő klubestjének témája: „Marketing Mélyvízben” – A budapesti vizes VB marketinges kulisszatitkai. A klubest meghívott vendége Kárpáti Gábor, a világbajnokságot lebonyolító szervezet marketing igazgatója lesz.
Téma bemutatása:
A 17. FINA Világbajnokság a 2017-es esztendő legnagyobb eseménye a világon. Az előzetesen számolt 6 éves felksézülési idő 2 évre csökkent, mely a márka kialakítását és a célközönségekben való elmélyítését is nagyban befolyásolta. Sok esetben nem volt törvényi és társadalmi alapja sem a rendezvénynek, de mindezen kihívások ellenére minden idők legjobb vizes világbajnokságát sikerült megszervezni. Az előadás a konkrét marketinges feladatokra és az azokra született megoldásokra koncentrál. Cél, hogy közösen vizsgáljuk meg a kialakult márka értékét és annak hatását.
Az előadó bemutatása:
Kárpáti Gábor
marketing igazgató, Bp2017 Világbajnokságot Szervező és Lebonyolító Nonprofit Kft.
A 17. FINA Világbajnokság marketing-kommunikációs stratégiája és kivitelezése mellett a televíziós közvetítés, az arculat és versenyhelyszínek dekorálása, a szponzoráció, a nemzetközi kapcsolatok és a teljes jegyértékesítés tartozott a Kárpáti Gábor feladatkörébe. A VB előtt feladatainak nagy részét egy ausztriai cég keleteurópai piacának működtetése volt sok klasszikus nagy nemzetközi rendezvénnyel: többek között dolgozott az EHF Bajnokok Ligáján, Jégkorong VB-n, Schalke04 és Herta BSC csapatával. Előtte a Győri Audi ETO marketing kommunikációs vezetője volt.
Ha nem szeretnél lemaradni és első kézből szeretnéd megismerni a Vizes VB marketinges kulisszatitkait, akkor gyere el 2017. december 7-én 18 órakor a Campusba!