- 2014 –
- Marketingkutatás
- 2011 –
- Szolgáltatásmarketing előadás és szeminárium
- 2008 –
- Fogyasztáselmélet
- 2008 –
- Gazdaságszociológia
- 2008 –
- Marketing I.,előadás
- 2008 –
- Marketing II., előadás
- 2008 –
- Marketingkutatás módszertana
- 2006 –
- Piackutatás előadás és szeminárium
- 2001 –
- Gazdaságszociológia
- 1999 –
- Gazdaságszociológia
- 1998 –
- Szociológia, előadás
- 2006 – 2010
- Szolgáltatásmarketing, előadás
- 2006 – 2010
- Gazdaságszociológia, előadás
- 1994 – 2006
- Marketing, előadás és szeminárium
- 1995 – 2006
- Gazdaságszociológia, előadás
- 1995 – 2006
- Piackutatás, szeminárium
- 1995 – 2006
- Piackutatás, előadás és szeminárium
Oktatásban töltött idő: 21 év
|
- az elmúlt 5 év szakmai, tudományos (művészeti) munkássága a szakterületen:
- Hetesi Erzsébet: Non-business marketing revisited: the role of corporate social responsability in hungarian organizations. RESPONSIBILITY AND SUSTAINABILITY: SOCIOECONOMIC, POLITICAL AND LEGAL ISSUES 2:(1) pp. 1-10. (2014)
- Hetesi Erzsébet: The Effects of Recession on B2B Loyalty. JOURNAL OF MARKETING DEVELOPMENT AND COMPETITIVENESS 8:(2) pp. 26-38. (2014)
- Hetesi Erzsébet, Vilmányi Márton: A dinamikus kapcsolati képességek és a lojalitás szerepe a szervezetközi kapcsolatokban. COMPETITIO 11.:(2.) pp. 76-93. (2012)
- Hetesi Erzsébet, Révész Balázs: Az információs technológia átrajzolja-e a személyes kapcsolatok szerepét a szervezetek közötti együttműködésben?. INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT &:(2) pp. 41-67. (2012)
- Rekettye Gábor, Hetesi Erzsébet: Kínálatmenedzsment. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2009. 280 p.
- az eddigi tudományos-szakmai életmű szempontjából legfontosabb 5 publikáció vagy alkotás felsorolása
- Hetesi Erzsébet: The Effects of Recession on B2B Loyalty. JOURNAL OF MARKETING DEVELOPMENT AND COMPETITIVENESS 8:(2) pp. 26-38. (2014)
- Hetesi Erzsébet, Veres Zoltán: Nonbusiness marketing. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2013. 356 p. (Marketing szakkönyvtár) (ISBN:978 963 05 9379 3)
- Hetesi Erzsébet: Értelmezhető-e a lojalitás a B2B piacokon?. VEZETÉSTUDOMÁNY 1: pp. 31-40. (2011)
- Hetesi Erzsébet: Measurement and analysis of customer loyalty to an electricity distributor, specialties of cluster of loyalty on customer market. ACTA OECONOMICA: PERIODICAL OF THE HUNGARIAN ACADEMY OF SCIENCES 59:(3) pp. 307-330. (2009)
- Hetesi Erzsébet: A lojalitás klaszterei a partneri és a fogyasztói piacokon. VEZETÉSTUDOMÁNY 9: pp. 4-17. (2007)
|
Tagságok, tisztségek:
- MTA Köztestületi tag, 2002
- Az AIMPN (Asociación Internacional de Marketing Público No Lucrativo, International Association on Public and Nonprofit Marketing) alapító tagja, 2003
- MTA Marketing Elméleti Szakbizottság állandó meghívott tagja, 2003
- MTA Marketingtudományi Bizottság tagja, 2005
- Az IAPNM (International Association on Public and Nonprofit Marketing) a nemzeti tudományos szekciójának vezetője, 2009
- MTA Gazdálkodástudományi Bizottság tagja, 2011
- MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottság elnöke, 2012
- MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Üzleti Marketing Munkabizottság tagja, 2012
- MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Képzési Munkabizottság tagja, 2012
- MTA Gazdálkodástudományi Bizottság alelnöke, 2014
- Marketing Oktatók Klubja (tag) , 1998
- International Review on Public and Nonprofit Marketing ISSN 1865-1984 (szerkesztőbizottsági tag), 2004
- Marketing és Menedzsment folyóirat ISSN 1219-03-49 (szerkesztőbizottsági tag), 2009
- PECUNIA Revista de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales Universidad de León ISSN 1699-9495 (szerkesztőbizottság tag), 2009
- Kisállat Praxis folyóirat ISSN 1585-9142 (szakmai tanácsadó testület tagja), 2010
- Magyar Közgazdasági Társaság szegedi tagozata (elnökhelyettes), 2011
- Marketing Oktatók Klubja (elnökségi tag), 2006
- Responsibility and Sustainability Socioeconomic, political and legal issues ISSN: 2340-5813 (szerkesztőbizottsági tag) , 2013
- Academy of Marketing Science tagja, 2013
- EMOK (Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért), FB tag, 2014
- A GTK Oktatási Bizottság elnöke, 2002
- A GTK Minőségbiztosítási Bizottság elnöke, 2005
- A GTK Felülvizsgáló Bizottság elnöke, 2002
- A GTK Doktori Tanács tagja, 2002
- A GTK Doktori Iskola Tanácsának tagja, 2002
- A GTK Tudományos Bizottság tagja, 2002
- A Szegedi Tudományegyetem Szenátusának tagja, 2005
- A Szegedi Tudományegyetem Szenátusának tagja, 2014
- A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági Bizottságának elnöke, 2006
- A PTE Közgazdaságtudományi Kar Habilitációs Bizottságának tagja, 2011
- SZTE Társadalomtudományi Doktori Iskola póttag, 2013
- Marketing Oktatók Klubja tag, 1998
- Marketing Oktatók Klubja elnökségi tag, 2006
- Magyar Közgazdasági Társaság szegedi tagozatának elnökhelyettese, 2011
Elismerések, kitüntetések:
- 1997
- Pro Iuventute I.
- 2000
- KIT Kiváló Oktató
- 2009
- MTA nívódíj (Rekettye, G – Hetesi, E: Kínálatmenedzsment)
- 2009
- Excellence Díj PTE (Rekettye, G – Hetesi, E: Kínálatmenedzsment)
- 2013
- Magyar Érdemrend Lovagkeresztje
- 2013
- Pro Universitate díj
|