Bezár

Az „Első 1 millióm” verseny

Értékelési szempontok

Értékelési szempontok

2015. március 09.
1 perc

A beérkezett anyagokat a szakmai zsűri az alábbi szempontok alapján pontozza:

Általános szempontok:

  1. A beérkezett anyag megfelel-e formailag (terjedelmileg min. 3, max. 5 oldal, átlátható, érthető anyag).
  2. Az anyagban nincsenek törvényt sértő, vagy tisztességtelen megoldások, javaslatok.
  3. Az anyag a szerzők saját ötlete, másolástól, plágiumtól mentes.

Az általános szempontoknak való meg nem felelés automatikus kizárást jelent.

Marketing értékelési szempontok (0-5 pont szempontonként):

  1. Kreativitás: Az ötlet kreatív, újszerű, érdekes legyen.
  2. Értékesíthetőség: Az ötlet valós igényeket elégítsen ki, eladható legyen ebben a formában.
  3. Versenyelőny: Az ötlet jobb legyen, mint a már piacon lévő, világosan kiderüljön, hogy mennyivel jobb a versenytársaknál és egyéb helyettesítő megoldásoknál.

Pénzügyi értékelési szempontok (0-5 pont szempontonként):

  1. Erőforrásigény: minél alacsonyabb erőforrásigény mellett elérni a célt, azaz minél kevesebb induló befektetéssel szerezni meg az egymillió forintot.
  2. Kockázati szempont: az eredmény realizálása lehetőleg minél alacsonyabb kockázat mellett történjék.
  3. Időtáv: a megvalósítás időhorizontja minél rövidebb legyen.
A verseny megvalósulását a TÁMOP-4.2.3-12/1/KONV-2012-0035 azonosító számú, „Tudományos eredmények elismerése és disszeminációja a Szegedi Tudományegyetemen" projekt tette lehetővé.
Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudomány Kar
Széchenyi 2020

Aktuális események

Rendezvénynaptár *

Kapcsolódó hírek