Kari kezdőoldal
Neptun
CooSpace
Modulo
SZTE
ALUMNI / ALMA MATER
Kapcsolat
English
Nagyobb kontraszt
Alapértelmezett szín
Szegedi Tudományegyetem
Gazdaságtudományi Kar
Kari kezdőolal
Karról
Dékáni köszöntő
Bemutatkozás
A GTK dékánjai
A GTK Professzorai
Munkatársaink
Szervezeti felépítés
Szabályzatok
Oktatás
Képzések
Tanulmányi ösztöndíjak
Kettős diploma programok
Szak- és képzésfelelősök
Tantermek
Kutatás
Közgazdaságtani Doktori Iskola
Ökológiai Közgazdaságtan Intézet
Konferenciák, workshopok
Tudományos közlemények
Kutatási összefoglalók
Aktuális kutatások
Kutatási ösztöndíjak
Kari élet
Nemzetközi kapcsolatok
Esélyegyenlőség és Sokféleség
Erasmus
Klebelsberg Könyvtár
Kollégiumok
Hallgatói szervezetek
Hírek
Hírek
Események
Jubileumi év
Felvételizőknek
Hallgatóknak
Felvetteknek
Doktoranduszoknak
Munkatársaknak
ALUMNI/ ALMA MATER
Szegedi Tudományegyetem
Gazdaságtudományi Kar
Kulcsszó:
Toggle navigation
Kari kezdőolal
Karról
Oktatás
Kutatás
Kari élet
Hírek
Felvételizőknek
Hallgatóknak
Felvetteknek
Doktoranduszoknak
Munkatársaknak
ALUMNI/ ALMA MATER
Kapcsolat
English
Nagyobb kontraszt
Alapértelmezett szín
ISLP Statisztikai Poszterverseny
2010-2011
Értékelési szempontok
2010-2011
Versenykiírás
.
Útmutató statisztikai poszter készítéséhez
.
Posztergaléria
.
Értékelési szempontok
.
International Literacy Project honlapja
.
.
Értékelési szempontok
Értékelési szempontok
2014. november 19.
1 perc
A mondanivaló, üzenet érthetősége
Érthető-e a poszter plusz információk nélkül?
Világosak-e a célok, a kutatási kérdések és a hipotézisek?
Világosak-e az eredmények és következtetések
Érthetően és logikusan kidolgozott-e a poszter?
Adatgyűjtés
A gyűjtött adatok megfelelőek-e a kutatási kérdés megválaszolásához?
Az adatgyűjtés módszerei (mérések pontossága, mintanagyság, források megbízhatósága) tisztán kidolgozottak?
Az adatforrások megjelennek-e a poszteren?
Elemzés és következtetések
Az adatokat a kutatási kérdéseknek és a hipotéziseknek megfelelően elemezték?
Az elemzés megfelel-e a gyűjtött adat típusának?
Milyen mértékben válaszolták meg a vizsgált kérdést, problémát?
Vannak-e következtetések és ezeket alátámasztják-e az adatok?
Vannak-e korlátozások vagy javaslatok jövőbeli kutatásokra vonatkozóan?
Grafikonok és táblázatok
Alkalmasak-e a táblázatok/grafikonok/statisztikák az adatok megjelenítésére és összefoglalására?
Van-e elegendő különböző nézőpontból elkészített grafikon/táblázat?
Minden grafikon/táblázat hozzátesz-e valamit a plakáthoz?
A grafikonok/táblázatok címe, magyarázata megfelelő-e?
Megjelenés
Olvasható-e a plakát 2 méteres (7 láb) távolságból?
Megfelelő arányban vannak-e a grafikonok és a szövegek?
Ízléses-e a plakát?
Kreativitás/Fontosság
Eredeti-e, kreatív-e a kutatási kérdés?
Érdekes kérdést próbál-e megválaszolni a vizsgálat?
Eredeti-e a poszter?
Szembetűnő-e a poszter?
Aktuális események
Eseménynaptár
Rendezvénynaptár
már
28
Tavaszi szünet
08:00
08:00
ápr
5
Doktori Iskola tájékoztató
SZTE GTK,KO-101, 1. emelet
13:30 - 14:30
SZTE GTK,KO-101, 1. emelet
13:30 - 14:30
ápr
7
GTK25-Plakátpályázat
23:45 - 23:45
23:45 - 23:45
ápr
8
16. International week
08:00
08:00
Még több rendezvény
Kapcsolódó hírek
Tovább hírek
Friss hírek
GTK25 - Jubileumi Plakátpályázat
Részletek
Friss hírek
Ünnepelj velünk! - A GTK 25 éves jubileumát köszöntjük
Részletek
Friss hírek
Együttműködési megállapodás az Universitas Pendidikan Indonesia egyetemmel
Részletek