Bezár

SZTE GTK Hírarchívum

marketing_klubest_1170x430
SZTE Marketing Klub: A meddőszórástól a remarketingig

SZTE Marketing Klub: A meddőszórástól a remarketingig

2016. március 08.
1 perc

Az online marketing két kiemelkedő terülte: a Google AdWords és a közösségi oldalak

Hogyan minimalizálhatják kampányuk költségét és maximalizálhatják a célcsoport elérését? A klubest során az érdeklődők többek között erre is választ kaphattak az este két vendégelőadójától.

Borbola Balázs, a Prototype Online Services alapító tagja és elemzője az előadás során beszélt arról, hogy miként lehet a meddőszórást befolyásoló tényezőket korrigálni, valamint mely tényezők hatnak leginkább a bevételi oldalra. A költségminimalizálás és a költséghatékonyság-maximalizálás közötti összefüggéseket a Google Adwords rendszerben szemléltette.
Az est másik előadója, Pető Dalma segítségével a hallgatóság megismerhette a Facebook hirdetések típusait és működési elveit, valamint átfogó képet kaphatott arról, hogy a konverziómérés és a remarketing miként járulhatnak hozzá a vállalkozás sikeres működéséhez.

Aktuális események

Rendezvénynaptár *

Kapcsolódó hírek