Marketing mesterképzés

Miért éri meg az SZTE GTK-n mesterképzésre járni?

Marketing mesterszakos hallgatónk, Szabadkai Liza válaszol a kérdésre. Olvasd el gondolatait és személyes tapasztalait.

Miért jelentkeztél mesterképzésre?

Azért jelentkeztem a GTK marketing mesterképzésre, mert szerettem volna elmélyíteni a tudásom a marketing területén, valós piaci problémákon dolgozva tanulni és nem mellesleg a diplomám piaci értékét is szerettem volna növelni.


Mit ad/adott eddig Neked a mesterképzés?

A marketing mesterképzésen lehetőségem volt új területekkel, és trendekkel megismerkedni, amely valóban releváns lesz a munkaerőpiacon, emellett a gyakorlatias órák keretén belül fejleszthettem az olyan soft skilleket is, mint a prezentáció készítés- és előadás. Én személy szerint sok újdonsággal ismerkedtem meg a marketing területén és olyan eszközöket, módszertanokat próbálhattam ki egy-egy feladatmegoldás során, amelyre alapképzésen nem volt lehetőség. Nagyon érdekes és a szakma alapján releváns kurzust lehet teljesíteni, ahol a marketing egy új aspektusát ismerhettem meg és sajátíthattam el.

 

Kiknek ajánlanád, hogy jelentkezzenek alapszak után Marketing mesterképzésre?

Azoknak, akik szeretnék elmélyíteni a tudásukat a marketing területén, munkavállalás előtt szeretnék kipróbálni magukat valós piaci problémák megoldásával, szeretnék növelni diplomájuk piaci értékét és szeretnének megismerkedni a marketing eddig nem említett, új területeivel is és naprakészt tudást szerezni.

Friss Hírek

Friss Hírek RSS

ERSA kongresszus

Augusztus 22-26 között került megrendezésre Pécsett az ERSA (European Regional Science Association) 61. nemzetközi kongresszusa.

Események

Rendezvénynaptár *